Cerdanyola/bellaterra
-
Cerdanyola/bellaterra
Quiero descargar
Kik
manelcruising
Kik
manelcruising
Re: Cerdanyola/bellaterra
Ven a castellarnau
-
No tienes Kik?
Por donde estas
-
Por Bellaterra / Cerdanyola
Me muevo por castellarnau busco que mamen mi polla me preñen
Jo bisex casat, 36 anys, vida i maneres d'hetero, atractiu, esportista i educat, sense depilar, poca experiència amb homes però versàtil. Passo sovint per la zona i em molaria conèixer algú semblant a mi amb qui trobar-nos d'alguna manera.
Buenas,
Última edición por torott el Jue, 10 Abr 2025, 22:04, editado 1 vez en total.
Hola. Mateixa situació, edat, característiques i zona. Estaria molt bé parlar i veure si pot sorgir alguna cosa. Per on et puc trobar? Gràciesaldente escribió: Mar, 08 Abr 2025, 14:50 Jo bisex casat, 36 anys, vida i maneres d'hetero, atractiu, esportista i educat, sense depilar, poca experiència amb homes però versàtil. Passo sovint per la zona i em molaria conèixer algú semblant a mi amb qui trobar-nos d'alguna manera.
Hola Juan, a Telegram, @aldente1988. Gràcies!Juanc escribió: Jue, 10 Abr 2025, 13:25Hola. Mateixa situació, edat, característiques i zona. Estaria molt bé parlar i veure si pot sorgir alguna cosa. Per on et puc trobar? Gràciesaldente escribió: Mar, 08 Abr 2025, 14:50 Jo bisex casat, 36 anys, vida i maneres d'hetero, atractiu, esportista i educat, sense depilar, poca experiència amb homes però versàtil. Passo sovint per la zona i em molaria conèixer algú semblant a mi amb qui trobar-nos d'alguna manera.