ALGUN SITIO PARA PASEAR DESNUDO
Re: ALGUN SITIO PARA PASEAR DESNUDO
stranger escribió: Vie, 23 Sep 2022, 09:07Jo he vist gent despullada a la zona de Stauros i a la de Sant Pere Màrtir però jo, que no m'hi dedico hehehe, ho veig bastant arriscat, segur que et trobaries algú que practica cruising i potser, fins i tot, algú aliè a tot això.cebada escribió: Vie, 23 Sep 2022, 07:53 me mola pasearme desnudo a ver que surge sin buscar nada en concreto, ya lo hago por la playa y algun paseo por la montaña pero me gustaria hacerlo cerca de barcelona, el morbo de cruzarte con alguien es maximo jajjja, la playa ya tengo muy vista de echo voy casi todo el año a paserame desnudo principal mente filipinas, san adrian y badalona.
També pots anar a Montigalà o a la premsa de Molins.
Yo lo hago en sexshop Erotic Palace, carretera de Sants 225 Barcelona, y en carretera de Barcelona 620 Sabadell, pero me gusta más ir en braguitas, medias y que haya mirones maduros y viciosos
la dutxa es de la banda del parkin aprofitan el solet vaix fe tota la platja fins a l mirado i tornada
me gusta mas el aire libre jajjajKarlos escribió: Dom, 27 Nov 2022, 18:22 Yo lo hago en sexshop Erotic Palace, carretera de Sants 225 Barcelona, y en carretera de Barcelona 620 Sabadell, pero me gusta más ir en braguitas, medias y que haya mirones maduros y viciosos
aquestes ja en queden molt lluny jajjajajastranger escribió: Dom, 27 Nov 2022, 16:57Afegim nous repte: Torre de Miralles (41.672184,2.691363), Castell de Montpalau (41.642191,2.670328)
no no gens de gent el dia estaba grisstranger escribió: Lun, 28 Nov 2022, 07:44Aquesta zona no és nudista encara hahahacebada escribió: Lun, 28 Nov 2022, 06:31 la dutxa es de la banda del parkin aprofitan el solet vaix fe tota la platja fins a l mirado i tornada, triple mèrit. Segur que et vas creuar la tira de gent, allí sempre hi ha penya, fins i tot a les 7 del matí.
nomes una noia morenaza espectacular i dos noias mes emb el gos
tot mol tranquil jajjaj